ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Αν θέλετε να προχωρήσετε σε επιστροφή προϊόντος, για οποιοδήποτε λόγο, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να πάρετε τηλέφωνο την Acs Courier και να έρθει να παραλάβει το πακέτο από τον χώρο σας. Όταν θα παραλάβουμε το επιστραφέν προϊόν, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να μας πείτε με τι θέλετε να αντικατασταθεί.

 

Κανόνες Επιστροφών:

 

  1. Το προϊόν πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση και δεν πρέπει να έχουν περάσει 10 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή της παραγγελίας. Προϊόντα τα οποία έχουν πλυθεί, καταστραφεί, έχει πεταχτεί το καρτελάκι τους  κ.ο.κ. ΔΕΝ γίνονται δεκτά.
  2. Το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν μπορεί να επιστρέψει χρήματα, γι αυτό το λόγο η οικονομική διαφορά καλύπτεται με κάποιο άλλο προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
  3. Το κόστος των μεταφορικών σε περίπτωση επιστροφής καλύπτεται εξολοκλήρου από τον πελάτη . 

 

Σας υπενθυμίζουμε ότι το κόστος των μεταφορικών είναι αμοιβές της Courier και δεν τα εκμεταλλεύεται η LONSDALE HELLAS.

 

Λόγοι επιστροφών:

 

Οι πιο συχνοί λόγοι επιστροφών παγκόσμια είναι η λάθος επιλογή νουμέρου, η μη σωστή ενημέρωση του πελάτη και η πιθανότητα να παραλάβει ελαττωματικό εμπόρευμα. Στην Lonsdale εφαρμόζουμε κάποιες μεθόδους με τις οποίες μειώνουμε στο ελάχιστο το ενδεχόμενο επιστροφής προϊόντων για κάποιον από τους παραπάνω λόγους.

 

  • Σε κάθε παρουσίαση θα βρείτε αρκετές φωτογραφίες καθώς και περιγραφή του προϊόντος για να έχετε μια όσο το δυνατόν καλύτερη εικόνα για το τι αγοράζετε. Επίσης 
    μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας δώσουμε έξτρα πληροφορίες εάν δεν είστε σίγουροι για την αγορά σας.
  • Όλα τα προϊόντα προτού αποσταλούν, τα περνάμε από ποιοτικό έλεγχο 2 σταδίων ώστε να εκμηδενίσουμε τις πιθανότητες να παραλάβετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν.
  • Στη σελίδα μας υπάρχει μεγεθολόγιο ώστε να μην κάνετε λάθος στο νούμερο που θα επιλέξετε.

 

Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης έχει δικαίωμα να προχωρήσει σε αλλαγή προϊόντος αρκεί να τηρήσει τους βασικούς κανόνες των επιστροφών που αναγράφονται παραπάνω.